Helsinki day 1&2

Här kommer ett litet bildregn från Dag 1&2. Dag 3 kommer lite senare
Day 1
 
Vi kom fram till Helsingfors vid ett och förde väskorna till våran lägenhet .Sedan gick vi och lunchade på Töölön ranta.
Klockan 18.40 var vi utanför Hartwall Arena och köade för att slippa in.
Konserten började 21.20. Det här var den första konserten jag någonsin varit på och det var hur grymt som helst!... Bild härifrån
 Konserten slutade vid halv tolv. Glada och ivriga gick vi ut från arenan & det ända jag tänkte just då på var "jag har sett henne, jag har sett Rihanna live". Hihi^^. Sedan var det dags för att gå och sova, ni kan gissa hur slut jag var. Somnade direkt.
Day 2
Nästa dag tog vi sovmorgon och gick ut på stan. Shopping, shopping...
Vi lunchade på Fazers café.
Dagens outfit.
Vi gjorde ihop våra egna frozen yogurt portioner. Min bestod av lite yogurt och massa jordgubbar.
Kvälls outfit
Vi gick och åt på Hard Rock Cafe. jag beställde bbq Chicken...
... och till efterrätt en vanilj milkshake.
På kvällen bestämde jag och Amanda att gå på en liten fotopromenad ner till stranden. Väldigt mysigt att gå runt på de folk tomma gatorna och försöka fånga ögonblicken på bild, med alltför hög ISO.
Travel | |
#1 - - Maja:

Ser helt underbart ut! Vad mycket gott du ätit:)
Och vilken dröm att få se Rihanna live, upplevelse för livet!
Gå gärna in på min blogg och kika, kommentera gärna!:)

Upp