Stockholm del 2

Kex till frukost, vem säger inte nej till det? 
Ca. kl 10 var båten framme i Stockholm. (finks eller svensk tid, har ingen aning...). Vi tog tunnelbanan till Djurgården och vandrade över till Abba museet.
Gick förbi fina höghus. Varför ser inte dörröppningen ut såhär hemma hos oss?
Framme vid museet.
Tror ni att det ringde? Om ni svarade ja kan jag meddela att det var fel. Men oj vad jag skulle ha önskat att det var sant, hihi.
Jag tyckte att det var kul att gå runt och titta på alla Abbas gamla scenkläder och få se lite av deras livshistoria. Ett ställe jag kan rekommendera att besöka, dock bara en gång.
Efteråt blev det lite shopping. Kanske jag visar i ett annat inlägg vad jag köpte? Isåfall kommer det upp i morgon.
 
Travel | |
#1 - - Carolina - Stall Assla :

Vad roligt att åka dit!

#2 - - Sofie:

Sjukt fin blogg!

#3 - - Annika:

Fina bilder :D

Upp