Dan före dan för dopparedan

Sakta men säkert börjar julkänslorna kliva fram.  
Under kvällens lopp har granen blivit klädd och årets tema blev "rött, med detaljer av guld". Enkelt och snyggt, right?
I år firar vi jul hemma tillsammans med kusinerna och mina morföräldrar. Så ni kan ana att det osar s.k. jul stress/kaos hos oss... 
Imorgon ska jag och min syster göra klart pepparkakshuset. Skissade ihop en ritning på hur jag vill att den ska se ut. Vi får se om den fungerar, men är man envis som en åsna borde det väl gå, hihi.
Sweet dreams
 
Ps. Ska under jullovet försöka hålla upp bloggningen igen. Otroligt tråkigt att jag halkat efter nu de senaste veckorna.
 
 
 
Life | |
#1 - - ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄:

så fina bilder!

Svar: Tack!! <3
ellagrangard.blogg.se

#2 - - Anonym:

Du tar jätte jätte fina bilder Ella! Sku du nångång kuna laga ett inlägg om just hur du fotograferar o vad du har fö inställningar & objektiv osv osv?:)

Svar: Ååh vad glad jag blir!! Självklart kan jag göra det ngn gång. Ska försöka göra ihop ett inlägg under jullovet!Kram
ellagrangard.blogg.se

Upp