Saturdayy

 Det var ett tag sen jag skrev någonting, så kände att jag är tvungen att göra någonting åt saken.
 
Hela gårkvällen satt jag och skissade i mitt ritblock. Ovanför ser ni ett av teckningarna.
Under dagen var vi och lussade med våran årskurs först på våran egen skola och sedan vid Hanken. Riktigt kul, och det var ett tag sen man gjort något liknande! Jag kommer ihåg att på lågstadiet uppträde vi med sång jämt. Men det här var första gången för hela högstadiet, bra att man passar på nu när man går sista året.... 
Sedan kan jag även berätta om en riktigt glad nyhet jag fick veta om i onsdags. Jag fick nämligen e-post av en som var med och arrangerade Know how mässan. Jag deltog nämligen i en fototävling med några bilder som jag tagit och tydligen så vann jag. JAG?!??? Blev så otroligt glad men framförallt förvånad. Vann verkligen min bild?  
Så nästa veckas torsdag får jag hämta mitt pris. Så då berättar jag närmare vad jag vunnit.
 
 
 
Life | |
#1 - - Iisa:

Herregud! Grattis Ella :D

Svar: Tack Iisa!! <33
ellagrangard.blogg.se

Upp