Friday evening

Mysig fredags kväll. Efter skolan var jag till Amanda med Amanda (jag älskar att de heter samma, hehe). Vi bakade, som tyvärr misslyckades helt..., åt och pratade.
Igår ordnade elevkåren i vår skola Disco för lågstadie elever i åk 4-6. Tyckte att det var riktigt kul, och jag hoppas att alla som kom också tyckte likadant! Det är dock att det är sjukt läskigt att gå runt i skolan runt tio tiden på kvällen. Jag lämnade såklart min jacka i mitt skåp som är på högsta våningen så fick gå hämta den själv. Vem kunde ana att korridorerna man går i under dagarna blir så pass läskiga under kvällen? Lättskrämd? -nej, såklart inte.  
Imorgon ska jag igen till Amanda. Hon ordnar en liten lilla juls fest troligtvis kommer det att bli riktigt mysig, precis som vanligt. Klädkod: tomteluva.
 
 
 
Life | |
#1 - - Annika:

Fina bilder!

Svar: Tack!! :D
ellagrangard.blogg.se

Upp