Helgens planer

Ciao! (märker att jag lägger upp väldigt mycket bilder som är tagna via spegeln, så otroligt lätt. Men jag gillar det inte alls.)
Är precis hem kommen från ett träningspass vid Simhallen. Tufft och skönt på samma gång.
Håller på att packa min reseväska inför helgen. Kommer nämligen att åka övernatten till mina morföräldrar i morgon och på fredag åker vi till Helsingfors. Kommer bli så otroligt kul att få träffa släktingar man inte sett på ett tag, och speciellt min underbara kusin som jag saknar. Vi har redan planerat in en massa kul. På lördag kommer vi först att jobba lite i ett varuhus i närheten av  var de bor. Sedan blir det snabbt att ta sig hem till dem och göra sig i ordning inför helgens huvudpunkt. Hennes pappa fyller 50 år. På söndag ska vi och äta farsdags brunch till någon restaurang. (kommer inte ihåg vad den heter..). &. under eftermiddagen blir vi tvungna att ta tåget hem igen.
 
 
 
 
 
 
Diary | |
Upp