"I want to have a cake too"

Redan tredje prao dagen är avklarad!! Jag har/är på ett café, "sweet vaasa". Jag trivs verkligen jätte bra, alla är så snälla, trevliga och hjälpsamma! Har ingen lust att återvända tillbaks till skolan nästa vecka... 
Imorgon måste jag tyvärr missa en dag, eftersom jag ska på en utbildningsmässa från skolan. Känns väldigt trist det där men vad kan man.
-
Idag när jag slutade fick jag ta hem en tårtbit som blivit lite förstörd vid sidan (utseende mässigt, smaken var det verkligen inget fel på, hur gott som helst!!) 
Precis som vilken fotonörd som helst måste jag ta bild på den. När jag sedan kollar in genom kamera linsen märker jag plötsligt att det inte bara är tårtan som vill vara med på bild, haha^^  
Stackars liten... Men det var min tårta.
 
 
 
Diary, Food, Life | |
Upp