Travelbag

Jag börjar gripas av en ordentlig resefeber. Men istället för att kolla runt på olika resor kollar jag på snygga reseväskor, hihi. Vilket jag snart borde skaffa mig också. Just nu står en sådan här högst upp på önskelistan.
Den här snyggingen kommer från Samsonite. Svart, stilren med en extra touch. Den får plus+  poäng för att den har fyra hjul istället för två. Tycker att det är mycket mer praktiskt så!
Till den hör en mycket praktisk väska som man kan fästa på den stora bagen. (Säljs skilt)
... BAAM! Här kom det där lilla extra. De som känner mig riktigt väl vet att jag är lite extra svag för den här färgen. Oh my god, I need this! haha^^
 
Travel | |
#1 - - Maya Lundberg:

Vilken fin blogg du har! ha en bra helg kramis:-)

#2 - - Josephine:

Den är bara för snygg!! Måste ha! Haha :D

Upp