9 September

 Under kvällen har jag samlat på mig lite "snäll-syster poäng" och varit ute och lärt min syster att åka rullskrinskor, för att hon så gärna ville. Jag passade samtidigt på att fota lite så länge som solen fortfarande lyste.
 
Min första prao-dag gick också väldigt bra. Hjälpte till med att plocka undan alla gamla rea varor och sommar kläderna som stått fram. Gick även runt omkring i affären och spanade in alla nya höstkläder som kommit in. Ååh så härligt, kände mest att jag skulle ta hem allting...  blev speciellt förtjust i några av By marlene birgers kavajer och skjortor och Filippa k:s alla stickade plagg.
Jag var även till tandläkaren idag och fixade till min tandställning lite, p.g.a att den lossnat lite. Blev dock rätt sur då jag märkte att den lossnat igen tie minuter efter jag gått från tandläkaren. Ibland undrar man hur man lyckas med allting. Men bortsett från det har jag haft en riktigt bra dag.
 
 
Life | |
#1 - - Anonym:

var ifrån besteller du oftast din kleder? dom e så fina :-) var redigerade du andra bilden i detta inlägg? :-)

Svar: Tack, det värmer verkligen att höra så snälla ord! Jag beställer faktiskt inte kläder så ofta men en nätbutik jag rekommenderar är Nelly.com (som jag antar att du redan känner till ;) ). Jag brukar ofta ta reda på var alla återförsäljare för olika märken finns om det är något jag söker efter. Den andra bilden har jag grundredigerat (med det menar jag justerat färger o.s.v. ) i Lightroom men sedan har jag övergått till Photoshop för att göra själva ramen runt bilden.
Hoppas du fick svar på någon av dina frågor :D
Kram
ellagrangard.blogg.se

Upp