Balmuir

Bilder lånade från deras hemsida.
Det är först på senare tid jag fått upp ögonen för det här märket. Alla deras inredningssaker är gjorda av något slags leder ( & de använder även rätt mycket glas). Visst är de ljuvliga?! Jag kan tala om för er att stolen (uppe i vänstra hörnet) är lika snygg i verkligheten. Min morföräldrar har en sådan hemma hos sig och nuförtiden tar det alltid extra lång tid för mig att knyta skorna när jag ska därifrån, hm vad kan det månne bero på, hihi. Jag har själv funderat lite extra på musmattan och fotoramen.
Halsduken som ni ser nere i hörnet är verkligen något jag kan rekommendera ifall man är ute efter en ny halsduk i vinter. Jag har prövat den flera gånger på mig den här veckan. Finns i både kaschmir och mohair och är mjuka som attans.
Fashion & Beauty | |
Upp