Wednesday

Idag är det Olsen tvillingarna som poserar, eller tja står för bilden i alla fall. från Tumblr
Hej, det blir lätt så att man halkar av och postar inga inlägg. Jag har absolut inte glömt bort bloggen, men jag har inte velat skriva någonting eftersom jag känner att det är någonting som saknas. Någonting vill jag ändra, men vad... Jag vill inte skriva en vanlig vardagsblogg utan något lite mer. Vi får se vad det kommer att bli helt enkelt. okei. Vad har hänt sen sist?
Den största skillnaden är väl att jag blivit brunett!!? För bara några månader sedan skulle jag inte els kunnat föreställa att jag säger det, men nu. Märkligt hur saker och ting förändras.
 
 
Life | |
#1 - - iisa:

Oj då! :) du passar säkert jättebra! Låt oss se en bild :D

Svar: Jadå, det lovar jag att dyker upp de närmaste dagarna ;)Kram!
ellagrangard.blogg.se

Upp